26 Nov 2012

haaaaa?b0leh p0n ^_^

YA ALLAH !!!
boleh p0n!
haaaaa..tulah reaksi masa aku tekan new p0st,,heheh ^_^
bukan pe..dah lama beben0r aku tak b0leh nak p0st sebab aku p0n tak tau apa sebabnya -_-
akhirnya...lepas rindu jari-jemari nak menari *aiseh ayat*
haha..nevermind :)
aku sekarang tengah SPM ni..tak abes lagi..huhu
lambat beben0r rasa nak habeh menda alah ni..dan tak sab0r nak lepas SPM !!!
tapi tengah-tengah sy0k ni..ada gak menda tak heppy..
t0k aku pulak mas0k speta *h0spital*
tapi n0w dah pulih banyak..dan dia dah makin sehat..ALHAMDULILLAH
aku p0n tak tau nak tulis pa sebenarnya,idea terbantut..heheh :D
tak pa lah..wish me GUDLUCK !
nanti lepas SPM neh memang aku dah plan..nak ngadap bl0g neh sepuas-puasnya..haa
nak sangat?amek kau! hahah
dengan bl0g ni buat hal ntah pape..pesal takleh nak tukar backgr0und p0n aku tak tau..
aku dah naik muak sebenarnya neng0k bl0g aku yang tak berubah appearance ni..
aku tau k0rang p0n malas nak teng0k sebab tak pernah berubah kan?kan? :'(
nak buat camna..aku p0n bingung..huhu
s0 sapa-sapa tau camna nak settle..please guide me..0kei?

p/s : l0ve y0u !! heheh:)

Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)