13 Dis 2012

HARIMAU MALAYA !!!!!!!!!!


HARIMAU MALAYA !!! Hah..itulah tajuk yang aku nak p0st ni..sapa teng0k b0la malam neh?
haaaa..k0npem ramai teng0k neh..MALAYSIA vs ..THAILAND
result : FAILED !!!
0oMaiALLAH..t0bat sakit hati..ayah aku sampai tutup tv sebab malas nak teng0k..dia kata memang takdak harapan dah MALAYSIA nak menang..,memang hampeh je rase..tapi kan di sebalik kehampehan terhadap team Harimau Malaya,aku rasa bangga pulak dengan satu lagi pencapaian Malaysia..apa dia?
haa..k0rang ada dengar tentang MARSHABLE?
tak? eeeiisy..lambat laa..heheh :) aku p0n baru tau sebenarnya..0kei Marshable neh ialah satu rangkaian s0sial milik Malaysia..alah ! macam Faceb0ok kesayangan k0rang tuh lah..agak sejibik laa muka dan functi0n tapi ada banyak lagi benda menarik such as d0rang tambah sh0utb0x and macam-macam lagi yang aku sendiri belum sempat nak expl0re..tapi bagi aku benda ni menarik dan b0leh dibanggakan 0leh rakyat Malaysia..maybe lah ada 0rang nak kat "Eleh meniru Faceb0ok lah tu" 
tapi bagi aku walaupun agak la macam nak meniru tapi kira 0kei la kan Malaysia dapat buat camtuh , kan?
sebab aku rasa tak senang nak wujudkan rangkaian s0sial yang b0leh sep0pular Faceb0ok dan banyak functi0n macamtuh..kalau suruh k0rang wat p0n mesti tak b0leh , kan ^_^v
heheh,,gurau jek ! tapi aku rasa..kita patut expl0re benda  ni sama-sama..s0 ?
let's r0ck it !!! 
=,='

Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)