24 Dis 2012

Tiada kata-kata (~,~)



haha ! besar gedabak gamb0 yang aku amek dari cik Google ni , ini menunjukkan betapa sakitnya hati aku yang sakit , hah , ayat apakah ? =,=' nevermind ..
apa yang aku sakit hati ialah , baru-baru ni , adik aku kena saman ! wah , bengang gak bila dengar , actually maybe aku rasa sakit hati yang lebih kepada rasa kesian kat mak dan ayah aku , well .. susah payah nak dapat duit selama ni , senang-senang ja kena gi serah kat Jabatan Trafik *eh ye ke  bayar kat situ*
memang aku rasa sangat sakit hati bila aku teng0k muka mak ayah aku keruh je sebab kes tuh,
yang paling sakit hati , bukannya mak dengan ayah aku tak pesan kat adik aku tu..
"Adik nak gi mana-mana , pakai helmet , dah la lesen takdak , jangan gi ja0h sangat"
buleh kata hari-hari mak ayah aku pesan kat dia macam tu , tapi tu lah budak laki ni , degil , keras pala dari batu yang ada kat air terjun tu hah , (-_-")



dan yang turut jadi mangsa , aku lah , kalu ikut plan ,aku nak gi daftar lesen keta dah , tapi aku kesian nak mintak duit kat mak aku , bukan murah lesen sekarang nih , huh *sigh* :'(
aku pun tak tau nak pikir , kalu ikut sakit hati , memang rasa macam nak lempang je , haha -,-
tapi , sab0r je lah ,, mak aku p0n tengah lancar perang dingin dengan adik  aku sekarang , biar je lah , kasi dia rasa sikit macamana kalu mak marah dan terasa dengan dia , kalu dak mak selalu sangat t0lerance dengan apa yang dia buat , tapi kali ni aku tau mak bet0l-bet0l marah , dan terasa , maybe sebab adik aku ni tak payah sangat nak dengar nasihat 0rang tua k0t..
0kei lah :) tak m0 sedih dan sakit hati lama-lama , nanti tak awet muda , haha
tapi aku p0n takdak pa dah nak st0ry s0 .. 0kei bye ! 
^_^v ~peace yo


Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)