15 Dis 2012

MARSHABLE GO !


Hai sume ^_^ *ade0rangke*
k0rang dah sign up Marshable? bel0m? eisy k0rang ni.....*akumarahni*
0kei takpe-takpe..nanti k0rang j0in ye..jangan tak j0in pulak
0kei ari ni aku nak cita sikit apa kelebihan marshable neh , nak tau tak?
jawab ye kalu tak aku tembak! haha =,='

0kei-0kei..meh kita st0ry sikit kelebihan dia :



 
(1) Marshable is 0ur 0wn s0cial netw0rk,hasil kreativiti anak Malaysia ! haa,bangga tak?
(2) Marshable neh senang nak guna sebab cara nak guna sama cam faceb0ok jek
(3) Setiap 0rang ada akaun masing-masing , macam faceb0ok jugak TETAPI ..kita b0leh design kita punya pr0file mengikut kreativiti kita sendiri ~ni yang paling aku suka ^_^
(4) Marshable b0leh dikatakan kind 0f    BLOG + OLD FACEBOOK , ramai yang suka facebook style lama kan s0 , here it c0mes ! MARSHABLE :)
(5) Marshable jugak ada sh0utb0x macam dalam bl0g :) , memang ada "Who's 0nline" tapi kita tetap b0leh guna sh0utb0x untuk chat ramai-ramai 
(6) Ada pages yang menarik dan juga banyak aktiviti yang k0rang b0leh pilih such as : sembang kedai k0pi
(7) Dan lain-lain lagi yang kalu k0rang nak rasai k0rang kena la j0in , baru gempak ! *_*v

haaa...amacam?
MELETUP ! haha,,bagi aku Marshable ni memang menarik dan b0leh dibanggakan 0leh kita untuk bersaing dengan Faceb0ok...
tak salah kalau kita j0in dan supp0rt benda yang diusahakan 0leh anak Malaysia kita , kan?
kalau dulu asyik ngadap faceb0ok je , apa kata ubah sikit perhatian ngadap sat Marshable neh
Marshable masih baru dan akan ditambah dengan pelbagai lagi functi0n untuk memudahkan pengguna..
haaa..apalagi? j0m la j0in ramai-ramai ! hehe ^_^
aku actually tengah men0l0ng lah ni AdminMarshable untuk pr0m0te kepada rakyat-rakyat Malaysia yang dikenali sekalian , s0 aku pr0m0te lah dalam faceb0ok dan sini :)
nak teng0k c0nt0h ? aku b0h sample pr0file (pr0file aku)
tapi bukan keseluruhan , kalu nak teng0k keseluruhan , kena la sign up and add aku 0kei C:






Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

1 ulasan:

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)