31 Dis 2012

HERE IT COMES XD



haaa .. sedar tak sedar , ari ni dah 31/12/12 , ari last bagi ta0n 2012 .. cepat kan masa berlalu .. lepas ni masing-masing akan melangkah ka tahun yang baru , alam yang baru , dengan azam yang baru , dan bini yang baru , eh ? haha *joking* , setiap masa yang berlalu mengandungi sejuta kenangan , yang tak mampu dirakam semuanya oleh kamera , walaupu kata Yuna : "setiap gambar ada _____ " *lupa pulak :3 ,hehe
tapi setiap masa yang kita lalui dalam tahun 2012 , walau sedih atau gembira atau gila-gila , semuanya akan menjadi kenangan buat kita nanti , untuk dikenang di usia tua , ecece , haha ,


s0 lepas ni mana destinasi kita ye , haaaa C: , mai nak habaq mai 


HAPPY NEW YEAR !!! *aku jerit ni* hewhew :$
jap gih , tepat jam 12.00 malam , maka bermulalah era baru zaman teknologi,eh? bukan , bermulalah tahu baru yang bakal kita c0rak dengan pengalaman pahit manis yang baru , haa ni yang aku rasa tak sabar ni , walaupun sentiasa dihantui rasa takut sebab taon depan result SPM kuar , tapi aku rasa tak sab0r pulak nak expl0re kehidupan luar sek0lah , nak keja kah? bela badan kah?haha
tapi tiap kali mas0k ta0n baru ja mesti masing-masing pasang azam baru , aku p0n ada , kau ada?

AZAM CHEEK MIEN UNTUK 2013 :

(1) azam yang sangat klise - nak berubah menjadi lebih baik :3
(2) aku nak KURUSKAN BADAN !!!!!!!!!!!!!!!
(3) nak jadi lebih peramah dengan 0rang *buleh ke -_-*
(4) nak jadi rajin sangat-sangat, haha

0keih tuh je k0t azam aku untuk 2013 ni , k0rang camne? dan azam au yang n0 2 tuh , aku nak usaha jugak sampai buleh , sebab tak larat dah kena kutuk ,hukhuk :'3
takpa sl0w-sl0w la kita usaha untuk capai azam kita tuh sama-sama ye , chill lah :D
tapi , mas0k 2013 means , n0 m0re sch0ol , n0 more frens , no more teachers , no m0re homeworks , no more pressure , no more anything that I used to have in my life as student , yelah , pasni dah jarang nak jumpak classmates , apatah lagi buddies aku , kadang-kadang rasa sedih bila ingat balik memori bersama di sekolah , weih buddies , k0rang penghibur aku , k0rang pelengkap kehidupan aku , dan aku harap apa yang kita selalu kata : " Kami buddies kami takkan terpisah, 0tak gila-gila , takkan terpisah , kain batik ketat , takkan terpisah , sebab kami buddies , kami takkan terpisah " , haha aku memang tak buleh ingat time tuh , lawak beben0r tapi , bila aku cakap benda tu kat angpa , aku tak maen-maen 0keih? aku memang maksudkannya , sebab aku sayang angpa sangat-sangat , walau aku tak pernah tunjuk ,hehe
angpa lah pengkritik tegar aku , tapi angpa jugak yang menjadi penguat semangat aku .. thanxs my buddies , ZATY ,KYRAH , AZLIN , ASMA , KINAH
aku akan cuba kekalkan persahabatan kita ni , 0keih ?
fuhh , sentap pulak aku malam nih , hehe hujan-hujan ni terlebih feel pulak , 0keih lah setakat ni ja c0retan tahun baru aku , HAPPY NEW YEAR , and aku d0akan angpa dapat capai azam angpa dalam ta0n yang bakal datang dan c0retkan sebanyak mungkin mem0ri indah , s0 dapat la kita ingat-ingat masa kita tua nanti ,hehehew ^^

rakam sebanyak mungkin kenangan tau ? heheh :3




Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)