21 Dis 2012

C0NGRATES TO ALLS :)

Hye *_*
0kei .. ari ni aku nak c0ngrates suma budak-budak batch 97 yang gi amek result..
aku tau ramai dapat result el0k + gempak kan?kan?
dan di kesempatan ini aku jugak nak ucap C0NGRATES yang teramat untuk adik-adik sek0lah aku..
SMK DATO' SYED AHMAD
caya lah k0rang ! k0rang dah pecah rek0d sek0lah :)
33 0rang dapat straight A's , maka pecahlah rek0d yang telah batch 95 yakni batch aku dulu hanya ~ erk bape ntah,,haha tapi dekat-dekat 30 ja,,29 k0t,,*ah nevermind
berjuta-juta tahniah aku ucapkan ~wah ayat skema , ^_^
memang terbaek lah k0rang ! 
sampai mas0k dalam t0p result PMR dalam Kedah weih !
bukan senang tau , tambah 0rang selalu pandang rendah kat sek0lah kita , walaupun memang sek0lah kita bertitle KLUSTER KECEMERLANGAN , tapi ramai yang beranggapan sek0lah luar bandar ni tak b0leh nak capai result yang gempak ! tapi hari ini..tarikh bersejarah , k0rang dah berjaya tutup mulut 0rang dengan kejayaan k0rang , SYABAS C:
dan aku sendiri harap batch 95 akan buat yang sama ta0n ni yakni masa kit0rang amek result SPM ta0n depan ~tiba-tiba ketaq semacam , haha
dan aku jugak nak ucap tahniah untuk diri sendiri #eh adeke camtuh?
sebab ari ni..aku berjaya mendapatkan sehelai telef0n baru ,haha
Samsung Galaxy Mini2 
0keih aku tau f0n tuh bese je -_-'
tapi nak wat camna , aku minat , dan aku tak suka f0n besar gedabak , dan takdak bajet ,haha
tapi..argh f0rget it , aku dah beli p0n ,haha
cute jek,sayang takde kaler putih kat kedai tuh ,hitam p0n hitam lah , janji bukan kuning
0h I hate yell0w =,='
0keilah , nanti aku sambung update ,hehe
takdak pa nak cita dalam neh , sebab tuh nak l0g0ut dulu sebelum aku mula merapu yang entah pape
0kei st0p.
Add caption

Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)