3 Jan 2013

Kenangan Bersama Membuat Aku Tertawa :D

hai :) malam ni tetiba aku teringat timetime aku sekolah , teringat kat kengkawan kkelas , dan teringat kat buddies aku , walaupun baru tadi kami jumpak dan samasama kena denda dengan Cikgu Balkis kemas bilik buku teks sebab anta lewat , tapi aku dah rasa rindu balik , hew :3 , aku rasa takmau cakap banyak , nak p0st kenangankenangan bersama yang dicuri download dari gambargambar angpa di pesbuk *sorry :D* aku pakai upload jek so maap ye berterabur gamb0 ni :3

one of my classmate .. Nur Iezayatie ! mulut asyik potpetpotpet , dan keja dia ajak orang gi koperasi fotostat kertas haha,selalu kena gosip dengan Harun :D

ni gamb0 masa baru abeh tusyen sains , a week before exam ersama Cikgu Salehah , cikgu yang ajar kami  sains , makaseh cikgu :) aku dok tepi sekali *okei aku pendek -,-*

budak hot dalam kelas !  haha Intan dan Farhana , budak pandai weih , tapi series duadua ramah dan baek!

yang dok sebelah kiri adalah guru kelas 5 Agama 2012 , Ustazah Khalijah  bersama  Alia  Lokman , gambar ni masa jamuan kelas di Sala Classic Restaurant :) terima kasih Ustazah Kelly :D

mamat poyo ni namanya Zakwan , mastermind dalam setiap agenda kelas , dan fotografer kami :D

yang ni sapa tak kenal ? budak hot meyh ! Alia Syud , Kinah dan Intan , hehew :3  , angpa memang sporting ! <3

0kei .. setakat ni ja dulu okeih ? banyak lagiii..! tapi line tak berapa 0kei sebab hujan , huh -.-' s0 aku akan update lagi pasal kenangankenangan aku bersama mereka , ni baru tak sampai suku tau , tersangatlah banyak so kita explore sikitsikit okeih? nanti aku akan sambung update kenangan dengan buddies aku pulak :D , wait and wait calmly w0keih ? done for now ! love you all <3


Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)