4 Jan 2013

Cinta Itu Bukan Milik Kita , But Frienship Makes Us Stick Together :)


wah , jawab salam aku tu dulu , heee :D panjang bebenor tajuk post aku malam ni , dan sekali lagi , bukan sambungan p0st bergambar buddiesbuddies aku yang aku janji tuh -.- , post tuh tak buleh nak sambung lagi sebab keadaan tak mengizinkan so kita taiptaip je lah eh :D , okeih back to the topic , malam ni aku terasa nak menaip lagi di blog kesayangan aku ni , entah mood rajin peajar universiti mana entah yang merasuk aku semenjak dua menjak ni , rajin betol aku nak menghapdet blog ni :3 , haha okeih merewang lagi ! -.-
bagi sapa yang memang pernah kunjungi blog aku ni dari masa mulamula beliau dilahirkan , eh? dari awalawal kewujudan ni , aku rasa maybe korang pernah membaca entri aku yang berkaitan dengan Mr.Ngokngek a.k.a Tunerclub2 a.k.a Che Rol Sokmo a.k.a Haszrul aku ..actually , aku dengan dia dah lama jugak break , dua hari sebelum aku start SPM aku break dengan dia , well dengan alasan yang klise , aku nak exam , so aku decide untuk break.. mulanya aku plan untuk sambung relay kami lepas aku habis exam tapi sampai sekarang hubungan kami kekal sebagai kawan .. aku akui , bukan mudah nak lupakan dia , setahun kami bersama sebagai couple , dan tibatiba break camtu memang perlu masa yang agak lama untuk nak terima orang lain , maybe sebab kami break bukan betolbetol kehendak masingmasing , just terpaksa atas desakan keadaan kot , walaupun aku dah break dengan dia , sampai sekarang aku masih tak buleh nak lupakan dia dan terima orang lain , kami masih setia berbalas mesej sama macam masa kami couple dulu , yang membezakan hanya panggilan , hah ! nak tau letew apa yang kami panggil , tak yah ngengada :P
haha , tapi tadi aku gaduh pulak dengan dia -.- kes apa? kesnya dia tu selalu gi keja balik keja kena hujan , ariari main hujan , maklomlah orang Ganu sekarang ni kan tengah hadapi musim tengkujuh la kira , hujan tak berenti , sampailah dia demam kemarin , memang kali ni aku terasa pulak dengan dia , aku mesej dia tak balas sampai lah ari ni tetiba dia balas gitau yang dia sakit dan tak mau diganggu , aku tetiba rasa macam .. arghh ! bengang tau ? -.-' dah lah sakit sikit tak inform kat aku , memang lah aku bukan awek dia lagi tapi kami ni KAWAN ! tau apa makna KAWAN ? susah senang tanggung , share , bukan pendam sorangsorang  memang aku rasa geram bila dia buat macam tu , kata ja kawan , hermm :/ dan apa yang buat aku rasa geram is aku masih lagi sayangkan dia , sampai aku rasa macam aku memang tak mampu nak lupakan dia , mungkin orang kata dia takda apa pon , rupa takda , keja bese je , nothing interesting about him , tapi bagi aku , dia sangatlah perfect ! dan aku tau aku takkan jumpa orang yang akan sayang aku macam dia sayang aku , dan aku takkan jumpa orang yang akan sabar dengan aku macamana dia sabar layan aku , takkan sama dengan orang lain , tapi aku pon tak tau sebab pa aku tak buleh nak cakap kat dia untuk sambung relay kami macam dulu , padahal kami masingmasing tak couple dengan orang lain lagi , bila aku tanya dia , mesti dia nak jawab macam dia tunggu aku , itu yang aku rasa makin bersalah sebenarnya , aku tau aku seksa dia sebenarnya , macam aku still bagi harapan kat dia tapi aku pulak still tak bagi conclusion untuk hubungan kami ni , hermm -.- aku pun confius dengan diri aku sendiri , apa yang aku nak aku pon tak tau , aku harap sangat yang kami ni akan terus berhubung walaupun hanya sebagai kawan , sebab aku ..sayangkan dia macam dulu ;')
dah jadik camni mula la nak layan lagu cintan cintun , heee x'D , okei nak tukar topic , pernah dengar lagu Cinta Terlarang by Kangen Band ? tak pernah ? eeeiih , rugi tak dengar , best !! sedih je lirik dia ;')

CINTA TERLARANG - KANGEN BAND

Cinta , dengarkanlah 
ku ingin mendengar suaramu
Nyanyikan lagu-laguku
Bila kau rindukan aku ~ wuuuu
Cinta , relakanlah
Akhiri cerita tentang kita
Ku tahu berat bagimu
Untuk melepaskan aku ~ wuuuu
Ku minta kepadamu 
Jangan keluar malam ini
Kerna ku tak akan menemuimu
Ku minta kepadamu
Jangan keluar malam ini..
Sesungguhnya kasih sayang ku tiada batas
Namun secepatnya engkau harus ku lepas 
Selagi engkau berdiri dan bernafas
Cepatlah pergi agar dirimu terbebas
Sesungguhnya engkaulah makhluk yang ku sayang
Tetapi cinta kita ini cinta terlarang
Ku harapkan agar engkau cepat menghilang
Dan janganlah dikau datang.. 



Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)