17 Jan 2013

Sudden Flu :')


Jawab Salam Dulu ye ! ^^

Sudden flu a.k.a selsema tiba tiba 
apakah ? haha ada orang tu tanya aku bila aku kata aku kena sudden flu ni , actually sudden flu ni aku yang letak sendiri ,  dan aku selalu jugak kena ni :'3

pernah tak korang alami sudden flu ? sesuatu yang bila kita rasa sedih yang teramat sangat tapi kita tak buleh nak luahkan , nak suarakan , otomatik airmata akan mengalir laju , hati akan rasa pedih dan pilu yang teramat  , tapi kita tak buleh nak bagi sapa sapa tau apa yang kita rasa , contoh bila kita cakap fon kan , mase tu kita rasa sedih sangat , tapi kita taknak orang tu tau yang kita tengah menangis pilu :'| 
hah , itulah sudden flu , bila airmata dah keluar , tapi kita tak buleh biar suara ni terkeluar dan mengeluarkan tangisan kita , mesti akan rasa macam kena selsema , betol tak ?

hah , itulah sudden flu :')
kesedihan tu , kadang kadang kita perlu sembunyikan so orang takkan tau macamana hati kita ni sedang bersedih , so orang tu takkan ikut bersedih , dan contoh yang paling common untuk aku , bila aku rindukan someone tu , tapi aku tak buleh nak luah kat dia secara direct , sebab bila nak buka mulut je , mesti hati ni rasa sebak , pastu airmata pon menggatal nak mengalir , pastu dengan rasminya aku akan terkena this mad illness , Sudden Flu !

okeih , baca awak eh :3
tulis untuk awak , walaupun awak anggap benda ni lawak <|3



Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)