9 Jan 2013

Kenangan Bersama Membuat Aku Tertawa :D - part II



Jawab Salam Dulu ye ! ^^
hai C: seperti yang dijanjikan sebelum ni , sebelum mana ? huh ,mesti tak baca entri aku yang lama ni , okei klik ----> Kenangan Bersama Membuat Aku Tertawa :D - part I
 aku nak sambung pasal buddies aku pulak , biar gambar ini menceritakan segalanya , okeh xD

I present *acece ayat , LOL!*
My Super Awes0me Buddies :)

Kami buddies 0kei !
Masa ni dekat Sala Classic Restaurant masa jamuan kelas 5Agama
Asma takdak dalam ni , maklomlah Tak Buddies :D *gang gang aku paham*

Ni pulak masa majlis bukak puasa gang 5Agama
ni lah Asma dan aku :)

erk :3
abaikan senyuman dan mukaku itu ~

ni sebelom naik bas nak gi jamuan kelas , dan lagi
dok amek gambar , masa gi jamuan ni Asma s0rang ja takdak :'(

turun turun bas terus amek gamba , haha
memang kami fotoGEDIK okeh !

dok menunggu bila nak buleh makan , haha LOL !

gambar ni masa hari last exam , last pic aku dengan angpa dengan
memakai baju sekolah :')
dari kiri : Kirah , Lin , Zaty , Asma dan aku >.<

0keh bab melantak serah kat kami okeh >..<
aku tersenyum gembira dan Kirah menyengih tak terkira
Lin menyuap tanpa berkata , Zaty ayu sentiasa
Kinah ? tak tau nak kata -,-'

see ? melantak lagi , haha xD
ni masa jamuan raya di dewan sekolah , jamuan ni sebelom
kami exam , dan khas untuk Form 5 , BEST !

ni aku dengan Mimy , sama ke dok ?
well , dia ni buddies aku masa aku stay asrama , hehew :3
she's crazy you know ? haha , L0L xD

ni Shakina Aziana bt Awang@Abdul Rahman
sehingaq hingaq kami , hingaq lagi dia
dia sorang cakap dengar macam orang penuh stadium sorak bole okei -.-
dan jangan tanya aku sebab pa muka dia macam tu , haha XD
Aku , Mimy , Asma dan Kinah :) di dewan SMKDSA

masa ni ada acara pa entah kat dewan , kami kira snap ja ^^
aku dengan Lin , muka bajet ganas dah tu , huh -,-

Tazkirah Ismail , bro kami yang hensem :D L0L !

aku tak tau bini Nabil ni dok buat pa -,-

setakat ni je dulu pasal buddies aku , sebab takdak banyak gambar kat aku , kalu ikutkan , kenangan antara kami lebih banyak dan takkan terakam semuanya dalam gambar , sebab everytime we had together is precious:)
0kei setakat ni dulu , jamu jamu mata nengok ni ye :D
entri ni akan bersambung lagi untuk part III , ni pulak memories aku bersama kawan kawan di asrama , bila pulak aku nak buleh sambung aku tak tau -.- , okeh bye ^^









Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)