31 Jan 2013

My Crush Make Me Wordless



Jawab Salam Dulu ye! ^^

Hai *senyum sorang sorang*  lame dah rasa tak menghapdet blog ni, maklomlah buzy sikit sekarang ni nak buat macamane (entah hape yang aku buzy sangat pon aku tak tau) haha xD
Wordless? yes , I"m wordless.. bukan wordless wednesday, hari ni dah tuesday pon xP sajelah kan nak penuhkan entri sebab tak tau nak cita pe :/ tskk tskk --'
Perasan tak tajuk blog aku ni ape? yes ! *tepuk tangan* Crush Icecream ^,^ kalau orang lain dok crush dengan segala jenis mamat hensem korea lah, mat salleh lah, aku maintain je nak crush dengan icecream buah hati aku ni , haha :D sebab aku rasa best je bila dapat makan , auwmmmm >.< hilang semua gundah gulana dalam hati beta ni, dah kata tadi wordless kan kan? so sila berhenti menaip dan tengoklah semua yang dibawah >.<

MY BELOVED CRUSH



























P/S : kalau korang pilih crush aku jadikan crush korang pon , aku takkan marah , dan takkan pernah ada orang yang akan marah okeng ^^
<3<3 My Crush forever :*



Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

5 ulasan:

  1. aiskrim mmg membuatkan org speechless...

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha yup.. memang speechless bila dah dpat makan ni >< nah aiskrim haha :3

      Padam
  2. Balasan
    1. yeah ade gang xD xpe kita crush sama sama ;) xde orang nek jeles xD

      Padam

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)