3 Feb 2013

Februari - Cepatnya !


Jawab Salam Dulu ye! ^^

Hai :) Lama jugak aku menyepi dari blog ni, ya aku merajuk, merajok dengan blogger ni lah, nak post pon payah, asyik asyik error error, huh sengal --'

Tapi nevermind, hari ni nak post jugak ^^ Sedar tak sedar hari ni dah 3/2/2013 dah, alahai cepatnya masa berlalu, dah masok bulan Februari dah pon, diri masih sama macam dulu, tak mula apa apa lagi usaha nak capai segala azam 2013, walaweih besalah, tiap kali nak countdown New Year kemain semangat kau Jah oii nak azam baru bagai, tapi dah masuk Februari pon still have no change, ape pon tak boleh -.-

Azam aku takdak satu pon lagi yang tercapai, haa what the hell -..- Apa azam aku ? ya singgah baca entri ni nanti korang tau lah, klik HERE..dah? oke thanxs :* walaupon aku tak sure ada ke tidak orang baca blog aku ni, sebab maklomlah blog syok sendiri kan, sadis betol hidup blog aku ni :'3 pheww

Walaupon aku tak kisah sangat ada orang baca ke tidak sebab nawaitu asal aku buat blog hanyalah untuk meluahkan apa yang aku rasa tak terluah di alam realiti, so blog ni hanyalah rentetan kenangan dan peristiwa yang terjadi dalam hidup aku, whether happy or sad, everything is here ^^

Tengok tengok ! tengah menaip post ni pon asyik naik warning serabai ni, ni yang aku nak fedup ni -..-' Entah apa yang error dengan post ni pon aku tak tau, bukannya aku sumbat gajah masuk dalam laptop nak letak dalam post pon , huhuhuhu >.< Jap lagi bila dah publish mula lah nak serabai bagai, dengan semua ayat rapat rapatkan saff, takdak perenggan baru, semuanya berserabut !
Oke abaikan perenggan di atas, hanya selingan *-*
Bila dah masuk Februari ni, mestilah dah makin dekat dengan tarikh keluar result SPM , haaaaa *pengsan* Series aku takut, takut kalau tak dapat result yang dapat banggakan mak dan ayah aku, nak jugak aku jadi anak yang membanggakan mak dan ayahh, bukan sekadar penghabis boras ajo :P

But apapon, aku hanya mampu berdoa yang aku akan dapat result yang baik :') Aku dah jawab dan buat yang terbaik, dan aku harap aku akan dapat yang terbaik :)

Setakat ni jelah, hehe :)
<3 <3 <3 <3 Bai bai bai, nanti aku post lagi oke !


Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)