5 Feb 2013

Sweeeeeeet ? More Like Cruel


Jawab Salam Dulu ye! ^^

Yes ! Untuk pengetahuan post title di atas tak dak kaitan langsong malah bau bau belacan dan kacang panjang pon takdak dengan entri aku kali. Alah jangan nak pelik sangat. Macam lah korang tak pernah blur nak pikir post title yang ala ala gempak untuk entri korang kan --' Stop.

Ekceli, takdak pape pon.So what? Sajalah aku nak update blog ni, sebab hidup di dunia realiti aku ni series aku tak dak keja nak buat sebagai hobi so aku updatelah. Jangan nak marah, ini blog aku :P

Maaf kalau terkasar >.< Demi mengelakkan litar pintas dalam hati aku memilih untuk stop menaip dan penuhkan entri dengan gambar. Ya gambar yang penuh dan banyak lagi dan aku tekankan kat sini, jangan nak kata pape sebab? This is my blog --'

CUTE? TRUST ME THEY ARE CRUEL































Ya aku tau, menda ni kiut je, apa yang kejamnya kan? Yeah aku boleh baca apa yang korang dok sokseksoksek mengata dalam hati tuh :P Well of course cruel lah, series aku ni walaupon aku sangat lah deeply crushing into Incik Eskelem, tapi aku tetap menjalinkan skandal okeh ><

Si dia nilah skandal aku, tapi skandal aku yang atas ni semua kejam gila, sebab kiut sangat, sampai hati aku ni tak sanggup rasa nak menikmati dorang huh -.-'

Seriesla weih, skandal apa yang sanggup membiarkan perut aku ni kelaparan, just in case tak sanggup nak menikmati dorang sampailah aku terpaksa korbankan suami aku, biarkan dia menari zapin dan gangnam sambil menyanyi lagu ikan kekek mailai ilai :3

Cruel isn't it? yeah trust me, they are cruel ! Dunia dunia ~


Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)