7 Feb 2013

Little Changes


Jawab Salam Dulu ye! ^^

Hai :) Before start baca post aku ni, better korang pandang atas bawah kiri kanan depan belakang celah kangkang, woi woi ni bukan nak mengajar buat benda lucah lah jangan nak poyo sangat --' haha.

See any different? Yeah of course sikit je different dalam tapak rumah aku ni, tak nampak post title? Little changes je bukan Many Big Much Changes, haha meraban dah aku :3

Well ekceli aku dah bosan sebenarnya nak tengok design blog ni, walaupun taklah lama sangat bertukar, tak sampai 3 bulan lagi pon but, you know lah manusia memang cepat bosan. HAHA ;D Tapi bosan macam mana pon, satu je problem aku dalam bab blogging ni, aku tak reti nak hias blog! Apatah lagi nak main coding bagai, erghh bukan bidang aku semua ni :3

Aku heran jugak sebenarnya dengan diri sendiri, dah lama jugak aku berblogging ni, tapi sampai sekarang kalau nak design blog ni mesti nak kena rujuk tutorial dengan lembapnya satu persatu, hisy -.-

Padahal adik adik muda remaja lagi aku tengok kemain comel giloss plus gempak blog dorang, jeles tetiba rasa, pheww >.<' But apepon tak kesahlah, better late than never, sikit sikitlah try ubah ye dop, bak kata Zizan pojaan hati dinda *wartawan baca jem!* 


" Tawakkal innahu dok tera dok tahu "


Aiseh men :D siap cakap Ganu la gitu boh, punoh dah kawe, haha. But thanks a lot jugak lah kepada rakan rakan blogger yang sudi follow dan jengah blog aku ni kan, dan ada yang puji comel, cantik, cute, hensem, menarik, tertarik, kau memang dabomm masok longkang, ah bangga kejap ^..^ -nampak hidung kembang dah tu? haha siot sengal aku ni :3

Oke lupakan cerita tak menarik di atas, tadi adalah salah seorang follower yang baru follow blog aku, so aku memang akan follow balik follower aku maklomlah peramah kan, puihh :B

Dia follower yang ke-98, yeah jangan nak pandang atas bawah aku tau follower aku ciput tsskk --' Then aku pon gi lah jejalan nengok blog dia naik limosin dan sampai je depan umah dia I was like O_O

Wow >.< Amazing ! Blog dia ni berwarna biru biruan, dan sebab apa biru biruan bukan pink pinkian? Of courselah sebab blog dia dipenuhi dengan siri animasi peberet zaman kanak-kanak hingga sekarang iatu An An An..DORAEMON !! oke aku tak tau camana nak eja lirik lagu ni --'

So entri ni saja-sajalah aku buat ala-ala nak review lah kononnya, padahal blog dia lagi awesome dari blog aku, huhuhuhuk :'D Series, awak buat saya jeleslah awakk >< Comel sangat Doraemon tu, bak satu buleh dak? Buleh la ^^,

Nak tengok? Yes silalah tengok :P Tapi ni sikit jelah buat syarat pembuka selera, nak hidangan lengkap full set ala carte silalah pergi sendiri ke blog si Doraemon ni dan follow dia, nanti dapat dorayaki selori, sapa nak bagi weih haha :3





See? See? Oh it's very cute! And so do the owner (^^,). Tertanya tanya jugak, takde ke orang yang buat blog bertemakan Barbie ke, Spongebob ke or Marsupilami? haha :D Kalau ada konpem aku follow dan usha hari hari dan mesti rasa berat hati nak click button X tu, tak sampai hati nak tinggalkan dunia muda dahulu kala, terimbas nostalgia dulu dulu ^^



Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)