30 Jul 2012

JASMINE HEPPY GILA..!

HEHE ^_^
mesti angpa semua nampak perubahan bl0g ni kan?
cantik tak?cantik tak?
(BAEK K0 CAKAP CANTIK KALU TAK AKU CUBIT)
haha..just j0king C:
banyak sangat perubahan aku try uat dalam bl0g ni..
saja suka-suka nak heppy kan diri ja sebenarnya..
thanxs a l0t~SIS LYSSA FAIZUREEN
sebab tut0rial yang dia kasik tuh banyak menjadi..
ada  banyak lagi sebenarnya aku nak try tapi masa itu sangat jeles dengan aku :P
nanti laa...nak try macam2 lagi kat sini
uat masa sekarang..
ermm..b0leh tahan...kan..kan..??
hehe..#sedapkanatisendirije#
0kei laa..teng0k malam2 karang sambung pulak..
BUBYE..!!!
>..<
mood:HAPPY GEGILER
HAHA c:
teng0k...!
punye si JASMINE ni heppy..
senyum terserlah gigi tuh..
haha..
#seriesANN0Ydude#
peace ( >.< )


Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)