30 Jul 2012

 
Haaaa...da test dah..!
sah..sah..sah...aiseh..macam saksi nikah pulak! C:
haaa...sebab dah banyak yang menjadi...
time untuk sewel-sewel ! ^_-
Meh nak cite sikit...
alaaaa...tak de pape p0n sebenarnya...
aku ada minat gila3 tahap m0nyet bercinta dengan satu lagu neh..
nak tau ark??
jap..jap...sab0r ah nak p0st..

haaa..dengar jangan tak dengar..
tapi aku sure 99.99% angpa pernah dengar sebab lagu ni dah lama p0n..
kawan2 aku kata : tak best p0n lagu ni Min?mu kata best...-_-
adeh..!hancur luluh ati aku rase..heheh
ik0t suka laa kan..setiap 0rang ada pendapat..
tapi aku rasa best laa weih...! -..-
sebab kan..lirik dia..t0uching laa..
ermm..
kalu angpa camna??
C:


Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)