3 Apr 2013

Another Day


Hai :') Dah lama jugak tak update. Blogger tak tegar camni lah, kalau ada story gagah la nak menaip update kat belog ni. Kalau takde harap maaflah, memang habibat semulajadi bertandanglah gamaknya kan :3

Naseb baik jugak belog SS je, haha so tak risau sangat kalau followers lari ke ape ke sebab belog ni takde tujuan pon. Ah dah bapa kali asyik ulang ayat sama ja -.-'

Nevermind, lupakan. Sekarang ni makin cepat je masa berlalu. Makin hari makin ketaq dok tunggu keputusan permohonan aku. Dapat kat manalah agaknya :3

Cuak siot. Makin hari makin rasa nyesal sebab aku just apply for TESL. Course lain ciput sangat je aku apply. Asyik terpikir, boleh ke aku nak bawak course tu sampai habes :') Makin takut pulak nak pikir. Selalunya yang apply for TESL ni English memang kaw kaw punya cekanglah. Aku ni pulak? Haih tak tau nak cakaplah. Boleh gagah je kot -.-"

Tambah-tambah bila dah apply for education, mesti kena interview dulu. Alahai, cuka doo! :3 Communication is one of my weakness. Series talk lah, memang awkward gila bila nak communicate dengan orang ni. Itu baru kira cakap Melayu dah tak ketahuan dah, ni English pulak. Alahai memang suckss la :3

Eh eh, macam banyak pulak English word dalam post ni. Haha. Nak practice lah ni :3 Nak tengok macamane otak aku nak susun ayat sikit-sikit kan. Kalau yang sikit dah failed, yang berjela yah kirim salam rindu buatmu je lah :'D

Apepon, aku harap dapatlah kat mana-mana satu tempat yang aku apply. Benda tak tahu kita boleh belajar. And all the lackness, we can improve it slowly okay? Heheh :D

Well, till we see again then. Love who read this. Auwmm :* haha

P/S : aku dah makin ketagih dengan IMINGLE di facebook. Haha siot si Iffah Syamimie tulah yang buat aku addicted kat app tu. Comel giloss kot. Haha, kedek kedek je mende alah tu jalan, lari joget-joget. xD






Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)