29 Mac 2013

Together Gather


Hai alls :) Jangan lupa jawab salam dulu sebab benda baik tu kan ^^, Haha. Memalam ni saja nak merajinkan diri hapdet blog ni. Walaupun sebenarnya takdak benda menarik nak share dalam ni tapi hupdate je lah kan benda yang seadanya. Ya hidup itu sederhana, bila gatal garu. Heh xD

Petang tadi aku hangout dengan sepupu sepapat aku. Along, Angah, Jihah, aku dan tak lupa Adik Layen. Hoho comel je nickname budak kecik tu. Elok-elok sedap-sedap mak dia letak nama Rayyan kami panggil dia Layen ja haha. Memang penat gila lah hari ni ikut kaki-kaki shopping bershopping -_-

Maklomlah aku ni bukan lah kaki shopping sangat. So bila sekali sekala berjalan banyak ni letih lah. Nak-nak lagi melibatkan aktiviti yang membakar lemak degil dalam badan. Heh lagi la aku malas tapi disebabkan excited orang ajak gi so aku pon oke no hal lah hoho xD

Punya semangat ingat sepupu aku si Epon tu ikut. Ingat nak pau duit dia lah. Memandai janji nak bagi hadiah kat aku kalau dapat result elok. Bila dah dapat aceceh tetiba nyanyuk. Haha suwey ja mamat ni nak cari pasal ngan aku. 

Tapi tak kesah sangatlah, lagipon best ja hari ni jadi pengasuh -.- Dengan aktifnya si Layen bergerak sana sini so memang pening habes lah aku ngan Jihah mak menakan dia ni. Mak dengan ibu dia best ja shopping haha :3

Balik rumah, terus mak ajak kuar gi ekspo niaga kat K.Nerang. Memang jem kaki aku malam ni. So jangan kata pa kalau sampai la aku tak tido sebab lenguh kaki haha xD

Tapi yang superb mantop bila gi ekspo niaga ni, ceh baju murah murah do ! Walaupun memanglah takdak brand tapi alah asal boleh pakai cantik elok kesah apa kan? Jersey pon RM 10 je, hoho sebelom ni memang tak pernah belilah jersey tapi kali ni memang aku bantai jugak. Siap kaler pink lagi haha :3

Heran jugak sejak bila fanatik pink kan padahal dulu, huh tak leh belah la kalau tengok kaler pink. Nyampah siot sebab rasa jambu ayu ja tapi la ni, haih -.-

Apapon best ! Walaupun malam ni penuh siksanya aku nak tido sebab lenguh kaki tapi apa ada hal. Buat bodoh je. Nanti lenguh tu dah penat dia stop lah kan. hoho xD

Okelah goodnight ! ^^, Baca doa tido dulu nak tido tu jangan main bedal je :D

Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)