6 Mei 2013

ALHAMDULILLAH


So, hye :) Today I got two things that I wanna say Alhamdulillah for. First PRU, BN retaken Kedah. Bukan bermakna aku penyokong tegar BN but, yeah aku penyokong BN. Selagi PAS bergabung dengan DAP aku tak akan sokong sebab aku takmau nanti kalau DAP dapat kuasa, kita Malays merempat mengemis kat negara sendiri. Ok sudah aku underage tak buleh cakap lelebih.

Second things, today, 6 May and just now I checked result for IPG and alhamdulillah dipanggil interview. Jaoh pulak tu tempat. Kat Perlis. Alahai -.-


kalau rasa ada rabun dekat/jauh silalah klik



Share lah sikit. Huk aloh haha :D Baca baca baca, tengok maklumat pasal interview ni. Akan ditemuduga berkumpulan, dan akan ditanya mengenai pengetahuan am, isu semasa dalam dan luar negara. Alahai asal aku rasa macam nak fail je :3

Me with communication skill problem, how am I going to do this :'3 Nak pikir pon takut tapi whatever it is I must try my best lah kan. Ini impian dan cita cita aku, kalau aku tak usaha betul betul, sapa yang nak usahakan untuk aku, kan?

Anyway anyhow, just wish me luck and pray the best for me, will you? ^^,



Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)