7 Jun 2013

Melting Again ?



Hai >< Tajuk macam menarik. Alahai. Melting? Again? Yes. Entah bila masa aku pernah cita dalam ni aku ni melting ngan sesape sebelom ni kan. Tetiba nak again again bagai puih.

Tapi. Yes Aku melting lah :3 Maaf bukan dengan UPSIan. Tapi dengan Kedahan jugak. Haha. Angau dah aku. Eisy. Eisy ><

Tapi aku rasa bersalah pulak. herm :( Entahla, nak terima orang lain, dalam masa yang sama nak lukakan hati orang yang mengharapkan kita. Tak baik. Sangat tak baik. Mak selalu pesan :



" Pilih orang yang sayang kita, bukan pilih orang yang kita sayang bagai nak gila. Sebab orang yang sayang kita, akan hargai kita. Tapi orang yang kita sayang, belum tentu dia akan hargai kita macam kita hargai dia "



See? rasa macam tak betul dah. Dahla, baik dua dua takyah pilih. Haha xD Takda benda sangat aku nak buat kan sampai nak melalak tak tahuan dalam blog petang petang ni. Esok dah mula busy balik, ada orientasi kolej kediaman pulak dah -_-


my heart! Its melting whenever it comes to you ><




Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)