22 Jun 2013

New Place with New Friends with New Experiences

                                              

Assalamualaikum dan hai :) Agak lama tak menghupdate sejak aku bergelar anak kandung Ibu Kandung Suluh Budiman. Hahha, sedih weh tak dapat IPG, so dengan rasmi dan officially nya aku adalah UPSIAN yang sah tanpa ragu ragu lagi dah. 

Tujuan dan objektif utama hanyalah ingin menayang gambar jek. Maklomlah fotogediks ramai kan termasuklah aku, so do not even wonder why there's so many pictures after this ok.

I PRESENT *tadaaaa !


main picture hahahaha -.-












































































Okaih, thats all for tonight. Sila muntah kalau rasa perlu ok. Hahahahah, kira untung aku tak letak semua, jenuh fobia korang lepas ni kalau jumpa gambar tau? Hahaha, nanti aku letak lagi ok ^.^




Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)