18 Ogo 2013

Loving This



Err hai :D Bla bla bla bla saja ja bukan nak update pa pon, just nak share lagu ni, aku dah mula minat. Aku pon tak tau sejak bila pulak aku mula minat lagu ala kontemporari klasik rock santai gitu ni, yang pasti kawan aku ni dah mula mempengaruhi aku untuk minat lagu-lagu jenis ni haha. Ada dua lagu yang aku kira suka gila dengar melodi dia, suka la kata. Best, rasa macam santai ala tepi pantai sambil minum jus apple gitu ha, kan meraban je. Meh try dengar, kalau tak best aku berani makan aiskrim tanpa henti, seriously


More Than Words - Extreme






Okay, lagu ni lyric memang deep and feeling gila bagi aku. More than words to say, to show that your love for me is real. Whoa feeling ala lentok gitu lagu ni, love it damn much! Suka paksa Sheryl main gitar, dan lagu ni pon dia reti main, memang best gila. Melodi dia dan lyrics dia memang best.


Stairway to Heaven - Led Zeppelin





Lagu ni pulak, melodi dia yang best tu. Lirik dia tu aku tak tau dok meraban pasal pa kan, tak boleh nak accurately explain the meaning, yang penting aku layan gila dengan rythm and melodies dia. Rasa macam memang tengah panjat stairway to heaven la. Rasa relaks je, boleh la pilih lagu ni kalau rasa nak lentok lentok tepi tingkap malam-malam sambil kira bintang ke, sambil tunggu hujan meteor ke. Heh meraban balik, entry pasal raya tak berhapdet jugak, Ah nanti la yang tu, assignments bertimbun. Tak sempat. Meraban dengan game bagai sempat pulak kan, ya ya itulah aku. Assalamualaikum jumpa lagi :D





Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)