16 Ogo 2013

I'm Stunned






Hai korang, ehem. Assalamualaikum. Haha gelabah nak menaip. Maklumlah lama jugak tak berhapdet belog aku ni. Semenjak balik raya seminggu yang lalu, yang sebelumnya kemain aku berikrar nak hapdet pasal raya bagai tu kan, lastly kelaut jugak la azam dan tekad aku tu. 

Gambar raya dan kisah raya, tunggu lepas aku submit assignments yang menggunung itu dululah baru aku story dan taruk gambar-gambar sekalian, malas. Rushing time. Ni nak hapdet pendek je. Buat syarat bak kata pepatah muda mudi.

I'm stunned. Because of? Let it be a secret. Hoho. Well, bagi hint, because of a statement. Memang tak dijangka dan disangka jauh lagi menyangka. Entah apa yang aku meraban. Yang pastinya, statement dah cukup membuat aku tersenyum seorang diri bagaikan orang yang sudah hilang akal dan pikiran warasnya. Nampak ayat gramatis? Abaikan haha.

Dah la malas nak menaip, nak tido la sambil tersenyum bahagia riang dan gembira. Smiling nonstop dari tadi. Aku pon naik heran dengan diri sendiri. Entah-entah betul aku dah tak betul :O Dah abaikan. Assalamualaikum <3



Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)