31 Jul 2013

COUNTDOWN




Hai peeps ^^, How do you do? Well? Alhamdulillah :) Countdown? Yes, of course, for " balik kapong" haha. Can't wait actually, there are about three days to go, then I'll be in my home sweet home, of course to celebrate Eid Mubarak with my beloved family and friends. I know, same thing goes to all students like me, right? Well, of course lah tak sabar kan, dah nak dua bulan kot tak tengok negeri Jelapang Padi aku tu!

Dan of course, bukan balik beraya happy huhahuha macam selalu lah. Dah nama pon student kan, of course raya tahun ni bukan sahaja mendapat ucapan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin dari lecturer, dapat hadiah raya lagi. Assignments jangan haraplah tak diwujudkan sepanjang raya kan. Sambil makan kuih, sambil menaip la gamaknya.





Fedup cemana pon, hadap jugaklah. Nilah orang kata godaan. Eh, haha. Cobaan. Dok sini nak dengar bunyi mercun memang kirim salam beserta angin lalu lah. Tapi ada la jugak kot bebudak curi main, dengar sipi-sipi ja tu pon, macam tak dak pa. Oke aku paham, bebudak UPSI semua kan baik. Mana nak main mercun bagai ni kan. *Sangat. Haha

Heermm, happy nak balik pon, sedih jugak. Ada ja problem nak timbul. Betullah, relationship ni kengkadang sangat.. miserable, I guess. Dah break pon ada ja masalah, semua serba tak kena, tak tau lah macamana nak handle lagi. Jadi malas dah aku nak pikir. Dear awak tu - tolonglah faham, tolong maafkan saya, tolong, tolong, tolong, tolong dan tolong. Saya dah penat dengan semua ni. Really, I'm tired of these things.

Today is Wednesday, tomorrow is Thursday. I'm going to sit for Reading Skills test. Ni lagi satu, time nak raya ni lah nak exam. Tau dak otak kami para student ni semua sampai kat pintu rumah masing-masing dah. I'm wondering how we're going to study, while listening to Balik Kampung song perhaps. Memang tak masuklah. Apapon, as usual, kenalah hadap menda alah ni kan. Tagline : Dah nama pon student. Nampak ayat skema plus mintak tapak kaki. Tapi yang penting, JUMAAT BALIK !!!!!!

Malas dah nak taip. Okay for now, nanti bab raya kita cita lain noh. Makin lama makin aku meraban kalau aku teruskan menaip. Nanti pasal raya akan diupdate. Gambaq la apa lagi. Setiap gambar ada lagu. Hantam ja la, takdak masa pulak aku nak hafal tagline kemera Yuna tu. Assalamualaikum ^^,


Yawning.. Goodnight peeps ;)



Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)