4 Jul 2013

Keserabutan Melanda



Assalamualaikum and hye to my dearest blog, and of course to my " if and only if " readers. Hahah, senget. Mood malam ni sebenarnya agak malas, tapi nak update jugak kat blog ni sebab aku bebetul dah tak tau nak luah dan menulis kat sesape or memane. Well, sedar tak sedar dah sebulan pon aku bergelar pelajar UPSI, dan sedar tak sedar dah bertambun assignment yang aku dah dapat -.-

Oke sangatlah bebal oke. Nampak tak kat situ keserabutan melanda dah. First assignment dah siap. First presentation pon boleh tahanlah, walaupon ada classmate aku yang lena terlentok tersengguk nengok group aku present kan. Tak kesah at least dia tak tanya soalan bebanyak.

Dua assignment siap dah boleh relax? Please go to your bed and start dreaming please. Dua siap sepuluh beratur panjang kat belakang ala ala nak beli pizza hut diskaun 95% tau? Sangatlah arghh !!!!

Kekadang rasa nak penampor semua orang. Nampak tak kekejaman di situ :3 Even dah sebulan aku kat sini, aku still tak tau apa yang aku belajar selama ni. Speaking entah ke mana lagi. Nama ja ambik Diploma in English, eh DIE tau tau? Thats why we're dying right now haha. Aku still tak boleh nak speaking fluently lagi. Bila orang cakap oke aku paham, bila time aku buka mulut nak balas ja terus aku lupa ayat apa yang aku nak cakap. Ajaib tak?

So aku rasa sangatlah bebal dengan diri sendiri. Tapi takpe anggap cabaran. Oke lupakan pasal tu kejap. Pasal segmen yang aku join bebaru ni, to those my new followers thanks sebab sudi jugak jengah blog serabai ni kan, sorry kalau tak sempat nak follow balik sebab sangat lah buzy, and for yang follow please letak mention in chatbox, nampak tak? Pusing kejap mata tu ke kanan, ada kan? Oke mention yang anda semua dah follow, nanti I follow balik :)

Thats all I think, and sorry jugak for membahasakan " aku " dalam blog aku ni, but sorry I'm not being rude but this is my blog and it's my right to use anything I want ok :) Got to go ^^




Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)