14 Jul 2013

Siapa Sangka



Hai. Aku pon tak sangka, siapa yang sangka? Tak sangka pulak aku ada yang kuat bersangka sangka. Napa lah nak sangka-sangka ni. Tak sangka betul aku.

Ok nampak aku dah biul. STRESS. Itu je conclusion. I'm supposed to do my assignment but I dah TERRRRopen Facebook, then this blogger.com, then I'm stuck in here. See. Useless :3

Dah bapa hari eh kita puasa. Cepat kan masa berlalu. Sedihnya tahun ni, tak dapat buka puasa dengan family langsung. Time buka puasa mula la aku rasa nak tutup lampu, pasang lilin pastu bukak lagu raya. Nak bagi nampak jelas dan clear tahap kesadisan emosi aku kan. Pastu berbuka pula dengan nasik berlaukkan air garam. Phergh menarik scene ni.






Dah la menyedihkan dok sini. Gi bazaar pon alahai. Bila aku sampai je kat bazaar tu aku macam



hermm. teghokk !

Aku rasa macam nak menjerit jerit sepuas hati aku kadang-kadang. Tapi memikirkan aku berada di Tanjung Malim yang jaraknya hanya sejengkal dua dengan Tanjung Rambutan. Aku lupakan niat aku. Karang tak pepasal aku kena siapkan assignment dalam sana kan.

Tapi pesal aku tengok orang lain macam tak stress je pon. Aku je ke yang asyik nak meroyan sengsorang kat sini. Well, aku kan memang suka hiperbola dalam action. Nasebla kengkawan aku boleh tahan mereng jugak kan, at least kami boleh mereng berjemaah. Hah, lupa yang aku dapat kawan baru dari Sabah. Look around dalam wechat je, tapi dah kamceng macam lama kenal. Yelah sesama mereng memang lah ok je setakat nak merapu sepanjang masa kan. He's very sengal. Haha, lelaki biasalah, jarang nak serius kan.

Aktiviti wajib aku sepanjang hari adalah ber WECHAT. Aku rasa macam dah tak perlu facebook dalam hidup aku haha :D Sebab ada wechat lah, aku memang 24 hours on wechat aku tu. Dan asyik look around cari kengkawan yang dok UPSI jugak. Ramai lah jugak yang dapat but mostly guys la. Paling takleh belah senior sorang ni, memang mereng + sengal lah. Kalau aku stress ja aku mula la nak kacau dia, sampai dia pon naik stress hahaha, sebab aku rajin buli dia. Stress reliever la dia tu. Toyol betul.

Tapi most of them memang sporting, dalam gila-gila kekadang ada jugak nasihat yang dorang bagi. Well yang baik kita ikut lah kan. Yang mana boleh pakai kita ambik, yang tak boleh kita sepak.

Dah la setakat ni. Malas dah nak taip. Nak sambung wechat haha. Oh, you can add me on wechat, berkawan ramai-ramai tak pe kan c= Wechat ID : Jas250595



hahaha Lol




Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)