4 Feb 2015

New



Why do my heart keeps beating like this, it's like I'm nervous about something. Nevermind, aku dah tukar link blog so macam yakin dan pasti that no one will be able to read again, and aku rasa macam lepas ni bebas sikit nak tulis apa sebab memang niat aku nak menulis tapi taknak orang baca. Haha

By the way, what's new? Yeah, everything. After a year, aku pilih untuk lepaskan semuanya. Aku pilih untuk betul betul lepaskan semuanya. Aku pilih untuk yakin yang, semuanya dah terhenti setakat tu, dan takkan ada sambungan lagi. Cukup lah setahun ni aku siksa diri sendiri, so it's time, to find something new yang boleh buat aku rasa happy semula. Bila, macamana, aku pon tak tahu. Tapi aku pasti one day, akan muncul jugak hari tu.

Sekarang dah Februari. Cepat masa berlalu. Kemarin dulu, 2 Februari, aku pilih untuk hentikan semuanya. Tarikh yang sama bila semuanya bermula, dan aku pilih tarikh tu jugak untuk tekadkan hati aku, yang takkan ada lagi harapan atau mimpi tentang benda yang dah berlalu. Cukup. Enough is enough. Aku nak pikir pasal diri sendiri






Haaa kelas kau lagu Alleycats gitu. Haha. So, aku harap diri ini kuat nak melangkah, kuat nak ikhlaskan dan lupakan semuanya. No more turning back this time. I must do this for my own self. Takyah nak mengada mengingat ingat lagi dah okay Jasmin, you can do this!

So okay sebenarnya tunggu loading movie ni haa lambat so taip dulu apa yang patut, since esok kelas pukul 10 walaupun aku agak mengantuk sebenarnya tapi habiskan movie dulu and then esok akan busy dengan report bagai and jugak semoga semua assignments dipermudahkan. Hmm, stress pikir assignments. Benci. Bye




Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)