6 Sep 2012

ALHAMDULILLAH KALAU CAMTU,EH WHAT? TIPU ?

Haaaa..eh3 hye all ^^
aku tak gi sek0lah ari ni s0 aktiviti aku k0dek-k0dek dalam bel0g dengan fesbuk je , hehe
pastu masa aku tengah sy0k-sy0k k0dek-k0dek dalam fesbuk tadi..aku terbaca pasal satu news neh 
aku tak tau angpa tau ka dak lagi tapi takpa aku nak cita gak heheh :3


mesti k0rang kenal kan..
Paris Hilton..sapa tak kenal..
memang aku terkejut masa mula-mula teng0k..pastu hati berdetik
"eh bagus laa dia mas0k Islam"
then aku p0n cuit-cuit berita tuh..
lalu tersingkaplah kebenaran yang tersembunyi di sebalik perkataan ,
eh? pape je la..scr0ll lagi nak bace pasal neh


B
erita gempar yang menyatakan Paris Hilton sudah memeluk, mendakap dan merangkul ugama Islam semalam adalah palsu.

Gambar palsu Paris Hilton. Gambar ternyata diedit menggunakan softwer komputer.

Puteri Sextape US dan wanita yang pernah diundi sebagai selebriti paling jelek ini dilaporkan kononnya telah menukar ugama kerana inginkan anjakan paradigma di dalam hidupnya

Sama seperti berita kononnya Facebook akan ditutup sebelum ini yang tersebar di Internet, kini berita yang disebarkan lebih menggemparkan.

Berita Paris Hilton masuk Islam adalah sebenarnya direka-reka dan dilaporkan pada akhbar parodi online The Daily Squib
Akhbar tersebut kerap menyebarkan berita-berita palsu sebelum ini.
Bebarapa blogger telah terus mempercayai dan menyebarkannya melalui blog dan diperkongsikan oleh pembaca melalui facebook dan twitter untuk terus membebalkan masyarakat tanpa menyelidiki fakta sebenar.
"Kita hairan kerana masih ada umat islam terutama di kalangan bangsa Melayu kita yang terpengaruh dengan hoax sedemikian," jelas seorang jurutera yang enggan namanya disiarkan.
For those thousands of you who are somehow finding your way to this blog to establish if Paris Hilton has reverted to Islam I can assure or perhaps reassure you she has not.
The rumour online appears to have spread rapidly and as Churchill mentioned a lie travels around the world before the truth gets it's pants on which was said before the Internet.

However, she did appear to enjoy her time in Egypt before the revolution.
 -londonmuslims
The rumour online appears to have spread rapidly and as Churchill mentioned a lie travels around the world before the truth gets it's pants on which was said before the Internet.
sumber berita : KELAB GREENBOC 
ceh bet0l berita ni..punya aku excited kalu bet0l-bet0l dia pel0k Islam..
s0 , what d0 y0u think?
^^v
0kei fine aku tau..
"Lu pikirlah sendiri"
kan ? haha b0ring bet0l..
nak g0dek-g0dek cari mende laen jap..

Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)