2 Sep 2012

NYUM ! NYUM ! *_*

Di tengah-tengah kepanasan hari..apa yang menjadi idaman?
haa..macam-macam jawapan akan kita dapat kalau kita tanya ramai 0rang..
dan jawapan aku..
ICE CREAM !!
0oMaiAllah !
tengah-tengah d0k 0nline neh keimanan teruji bila tetibe naek pic eskrem yang sedap-sedap..
fuhh..nampak menggamit-gamit je..huhuk -,-
aku ialah se0rang hantu eskrem dan aku yakin..k0rang p0n sama kan?kan?
kalau kita 0nline fesbuk mesti akan naek pasal satu syarikat *eh syarikat ke* ah whatever laa..
yang p0pular dengan eskrem yang sangat yummy2 l0ok..eeeiih meleleh d0wh neng0k !
BASKIN R0BBIN !
tau kan ? tau kan ?
haaa..kalu tak tau klik laa kat BASKIN R0BBIN neh ! ^_^
jage-jage ready t0wel bawah dagu hikhik ^^
j0m neng0k antara eskrem-eskrem dari Baskin Robbin yang aku ada d0wnl0ad seket..
check it 0ut ! C:
















 haaaaa...sengaja aku tak kecikkan gamb0r-gamb0r neh s0 kite sama-same leleh yea ! ^^v
eeiisy ! memang keimanan teruji bet0l nak upl0ad sume pic neh..
nyum3 ! kalau dapat time-time camneh kan best...
#berangan seketika yang aku sedang dikelilingi eskrem#
hihok =.='
nak eskrem ! nak eskrem !
eeeeiiiii....0kei lah..
nak st0p dulu nanti aku jadi gila kang naya k0rang..hehe +_+
bubye3 ! muah3 l0ve y0u all beri-beri much ! *_*


Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

2 ulasan:

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)