Home About Facebook Twitter Ask.fm Kawan.r

2 Sep 2012

NYUM ! NYUM ! *_*

Di tengah-tengah kepanasan hari..apa yang menjadi idaman?
haa..macam-macam jawapan akan kita dapat kalau kita tanya ramai 0rang..
dan jawapan aku..
ICE CREAM !!
0oMaiAllah !
tengah-tengah d0k 0nline neh keimanan teruji bila tetibe naek pic eskrem yang sedap-sedap..
fuhh..nampak menggamit-gamit je..huhuk -,-
aku ialah se0rang hantu eskrem dan aku yakin..k0rang p0n sama kan?kan?
kalau kita 0nline fesbuk mesti akan naek pasal satu syarikat *eh syarikat ke* ah whatever laa..
yang p0pular dengan eskrem yang sangat yummy2 l0ok..eeeiih meleleh d0wh neng0k !
BASKIN R0BBIN !
tau kan ? tau kan ?
haaa..kalu tak tau klik laa kat BASKIN R0BBIN neh ! ^_^
jage-jage ready t0wel bawah dagu hikhik ^^
j0m neng0k antara eskrem-eskrem dari Baskin Robbin yang aku ada d0wnl0ad seket..
check it 0ut ! C:
















 haaaaa...sengaja aku tak kecikkan gamb0r-gamb0r neh s0 kite sama-same leleh yea ! ^^v
eeiisy ! memang keimanan teruji bet0l nak upl0ad sume pic neh..
nyum3 ! kalau dapat time-time camneh kan best...
#berangan seketika yang aku sedang dikelilingi eskrem#
hihok =.='
nak eskrem ! nak eskrem !
eeeeiiiii....0kei lah..
nak st0p dulu nanti aku jadi gila kang naya k0rang..hehe +_+
bubye3 ! muah3 l0ve y0u all beri-beri much ! *_*


Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

2 ulasan:

  1. wahh wat org terliur pepagi niehh :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. heheh sab0r dan tenangkan diri anda!

      Padam

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)