2 Sep 2012

HAH? BIAQ BET0I ? 0.o

Apa? biaq bet0i?
haa..camtu laa reaksi aku masa 0nline dengan si Zaty kawan aku tuh..
kak Futri da kawen?
memang UNBELIEVABLE !
kak Futri yang gempak dan sp0rting tuh da kawen?
Yes !
nak teng0k?
klik SINI !
wah..c0ngrates kak Futri ! memang tak sangka..awal bet0l kawen..
sy0k laa Kak Miza dapat menantu awai ! ^_^
bestnye kawen mude *tergedik sens0rang*
h0i ! h0i ! cik Jas !
kaw tuh muda kemet0t lagi t0ksah d0k berangan !
haha -,-'
takpelah..nanti kawen laa tuh,,banyakkan besab0r ye..kih3
ermm..ape aku nak cite malam ni ek..
tak m0h st0ry pape laa..just nak jiwang-jiwang jap..
pernah dengar lagu neh
|
|
|
v
Dia atau Diriku by Ungu
 
kalu tak pernah..try laa dengar ek *pliss3 ^_-*
best tau lagu ni..sedih p0n ade gak..hihihi
tapi malam ni aku tak mampu nak upl0ad vide0 s0 aku tulis lirik jer laa ek?
 
 

Sungguh tak mungkin dalam kisah ini kita kan bersatu
bila tak pernah ada perasaan cinta seutuhnya
kini akhirnya kau harus memilih dia atau diriku
yang pantas mendapatkanmu, pantas menjadi kekasihmu
reff:
sampai kapankah kita akan bersama
bila tak pernah ada perasaan cinta antara kita
perasaan saling menyayangi
sampai kapankah kita akan bersama
bila kau hanya bisa mencintaiku separuh hatimu
separuh kau mencintainya
sungguh tak mungkin, sungguh tak bisa
kita kan bersama bila kau masih membagi cinta
fuhh..aku suka banget neh sama lagunya..enak didengarin..
hua3 ^^v

Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)