4 Sep 2012

MAAF ! MAAF ! MAAF ! :C


 *s0ry m0od sedih malam neh*
Hai semue..hukhukhuk
rase tak lengkap pulak tak mesej dengan MR.NG0KNGEK kesayangan..
dengan es0k paper Math dan Arab *0oMaiALLAH*
malam neh nak tuju kat MR.NG0KNGEK..


awak..awak..
saya MINTAK MAAF sangat-sangat..
0kei saya tau..saya selalu buat awak camneh..
marah-marah awak..padahal awak buat salah siket jek..
nak banding dengan saya yang selalu buat awak sakit hati..
hurmm :C
saya serba salah sangat sekarang..
nak mesej kedit takde *uhuk3*
kite mesej k0lony awak da 0ffline..
saya tau awak terasa sangat-sangat dengan saya..
S0RY ! S0RY ! S0RY !


 hari terasa laen bila takde 0rang nak usik-usik lagi dah
0h I'm s0 BAD !! 
+_+
hukhukhuk
#really h0pe he reads this#
I'm really S0RRY sayeng :(


Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)