20 Sep 2012

TAK SANGKANYA :(

Wah..dah berhabuk tahap tak hengat rupanya bel0g aku neh...lama bet0l tak update ,  makl0mlah aku baru habes trial..tak sempat nak ngadap menda alah ni , haha 
sebenarnya tak0t nak ngadap jelingan maut mak aku tu *gelak kucing*
hermm..dah lepas trial..punya lah excited nak tau result..
aku asal target 7A2B1C sebenarnya..
alih-alih ! banyak yang tak tercapai..huhu -_-
setakat neh baru ada 2A..aiyakk *sambil buat muka stress tahap gaban*
pastu..pagi tadi punya excited nak gi sek0lah , nak tau result MATHEMATIC my l0vely d0vey~what's that?
sampai-sampai ja kat sek0lah , macam bese gi beli bekfes kat cafe..
pastu terus mas0k kelas...
sampai ja dalam kelas , tiba-tiba aku dengar kawan-kawan aku kec0h..
aku p0n tanya la benda pa yang kec0h cam murai sangat neh..
pastu..depa kata ada budak sek0lah aku excident dekat area K0lej Mara..
aku p0n..buat muka selamba laa..ingat excident besa-besa je..
pastuh Ustazah Khalijah , guru kelas aku mas0k..tanya pasal s0rang budak kelas aku neh..Shahida..
aku ingatkan dia yang excident ke ape ke..
pastu budak-budak kelas kata bukan Shahida tu , tapi budak Form4..
dan..dia meninggal di tempat kejadian..
INNALILLAHIWAINNAILAIHIRAJIUN..
*sesungguhnya hanya pada DIA kita kembali*
masa tuh , kami suma macam tergamam ja..
dah sampai masa ajal..pastu masing-masing sibuk tanya yang mana satu budak tuh..
nama Samihah..tak kenal yang mana..
kemalangan tuh memang ngeri ,, daripada apa yang aku dengar..
sebelah muka dia hancur..lepas tuh kaki terputus..YA ALLAH..takutnya aku masa tuh..
kesian arwah..m0tor dia pulak memang hancur..
pastu tadi aku bukak Fb nak teng0k yang mna..
bila teng0k..tak sangkanya adik ni...dia memang se0rang yang mudah tersenyum..
memang tak sangka..hurmm :|
aku p0n tak tau nak kata pa..hanya mampu sedekah AL-FATIHAH je kat arwah..
hurmm 0kei laa..setakat ni je k0t dulu..nak siap-siap nak gi Ulu Lengg0ng ^_^
nanti feel free aku b0h gamb0r-gamb0r ye ! tu p0n kalu ada , hehe

Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)