12 Dis 2013

Rindukan Aku Dalam Doamu





RINDUKANLAH - ENCIK MIMPI





Okay aku tau ketinggalan gila aku kan, cerita ni dah nak the end watammatun dah pon aku baru nak cerita pasal cerita ni. Aku tau aku tau tapi biarkan, aku just nak post lagu ni ja, walaupun aku tau semua dah siap ada dalam phone masing-masing sampai tak larat nak ulang dengar dah pon, but I don't care :P

Cerita ni kan, ohmaiGod so sweet. Okay aku nak melenting ja bila ada kawan aku yang kata si Raja Adrian Benjamin a.k.a King tu tak handsome. Eh eh eh eh eh hello ! He's a good looking guy okay ! Pelik betul aku depa kata tak hensem, pelik pelik.











Okay okay melting hahahahahahahaha. Nampak sangat takdak point kan nak cerita apa. Pakcik lah ni, kalut je suruh update kan, buat lah blog sendiri kalut je dengan blog orang. Memang suka cari pasal pakcik tu. Pagi-pagi buta dah mintak penumbuk dah, nak buat breakfast katanya kesian betul kan. Pastu asyik-asyik hanta gambar beras Jasmine Super 5, kesian la orang tak pernah jumpa beras Jasmine yang famous amous macam tu, sebab tu jadi macam tu, hesy hesy apa nak jadi dengan pakcik ni? Hobi pulak buli orang tapi takpe paham, orang yang masuk air memang macam tu :P

Tapi kan pakcik, suka kawan dengan pakcik ni sebenarnya, walaupun kadang rasa nak hantar bom atom, baling melekat dekat kepala pakcik disebabkan kesengalan overload, tapi at least ada point jugak aku nak gelak macam dengan apa dari pagi sampai malam. Okay terima kasih sila bangga sebab orang puji pakcik.

Got to go, just a short post sebab ada orang kalut sangat nak suruh post. Dah la takdak idea nak cerita apa. Oh ya by the way esok I'm going to do a roleplay. Nak kena jadi actor lah pulak kan berlakon bagai, aku saborkan je lah. And on Saturday I have to do a public speaking, informative speech so just wish me luck guys :) Really hope that I can do my best, In Sya Allah. Ingat lah selalu dalam apa yang kita buat, Allah sentiasa bersama kita. Jaga diri, jaga hati, jaga iman, jaga akhlak dan jaga budi. Semoga sentiasa dipermudahkan urusan harian kita kat atas dunia ni. So, have a blast ! Goodnight, sweet dreams ;)

Nota kaki : Sambung gaduh dengan orang tua kepoh :P









Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)