21 Ogo 2014

Title?



Title? Takdak title. Saja rajin nak menaip. Gedik. Haha. Disebabkan dari tadi asyik menghadap blog ja, so aku decide nak bukak blog kesayangan aku ni. Asyik hadap blog web tu ja, bosan. Tu pon kalau tak kerana Miss A pergi buka blog reramai gedebuk besar depan skrin sebab cek kitorang punya reflections and assignment tu berjalan ke tak. Malu k. Bukak blog aku, reflection only week 3? Padahal dah minggu 10 dah pon. Kau takyah heran, aku punya level procrastinate memang tahap dewa expert. Bila dah kena cek macam tu depan depan budak kelas lagi baru nak terhegeh update semua reflection sampai week 10, tu pon sebab miss kata next week I'll check again. Hahaha

Otak tepu sebab banyak sangat menaip. Dok kerah otak pikir balik apa yang jadi sepanjang kelas week 4 - week 10. Dah nama pon reflection weekly, kalau kau nak hantam ingat semua masa week 10 memang lemau la cita dia. Dok confuse, apa yang jadi dalam minggu ni. eh, tapi bukan kita buat ni dalam minggu ni ke? Taklah, minggu ni. Ish tak minggu tu. Ni nu ni tu tu ni. Dok lawan dengan roommate aku. Tu lah padahnya so moralnya, jangan procrastinate. Dah siap, lega. Tapi jangan nak lega sanga, belungguk buak lagi. Skrip tak siap lagi.

Hah, about skrip, wait for our movie ! Will be released soon. Haha. Kalau dulu aku jadi Garlic, kali ni upgrade jadi garlic bread. Makan dengan mushroom soup. Ok bahana lapar -.- Takdenya, kali ni assignment lagi, digital story telling kena buat movie lagi. Aku pon konfius, aku ni Dip in Englis ke or aku ni budak masscom or budak teater? Aku pon tak tau. Yang pasti kali ni tak jadi watak utama dah. Maklumlah dah femes, terus naik jadi co director, scriptwriter pon aku jugaklah. So, tengok nak jadi macamana cerita tu. Kelangit or kelaut. Kalau dulu aku kerja bawah Hippo Production, kali ni tubuh production sendiri, Rufflers Production kata kau haa. 

Ok actually nak letak lagu je. Suka satu lagu ni, well ada yang pernah suggest lagu ni so yeah, I like it now. So yang tengah serabut tu bolehlah santaikan minda kejap. Because it is so, cute and lagu ni boleh lah kan nak acah acah sweet ke bagi dekat sesape yang kau rasa they are the ones that you want in your life, dunya and hereafter, so bukan acah tapi actually sangat sweet and comel. Ok comel


You are The One - Raef






Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)