Home About Facebook Twitter Ask.fm Kawan.r

28 Ogo 2012

ANDA terCOMEL di dunia !!

hah ? ape yang terC0MEL tuh ??
aku ke? -,-
aaiisy y0u all ni..tak de laaa
haha *0kei st0p*
haa..ape yang c0mel sangat tuh Jas 0oi..
memalam buta ni nak berc0mel-c0mel pulak..
haa..aku nak tanya k0rang..
benda apa yang k0rang m0st admire sekali..
benda h0k c0mel-c0mel laa khususnye..
aku ?
nak tau benda yang aku rasa sangat laa c0mel dan aku sangat laa suka ada satu..
ianya seek0r lipas !
WHAT ???!
0hN0 !
bukan laa..haha..
ade kat bawah ni..teng0k dulu,,
pastu k0rang decide samaada bet0l ke tak aku pilih benda ni sebagai benda paling c0mel sedunia..
0kei?

werkkk :P kat MR.NGOKNGEK tuh !


say CHeese !

DORAEMON !!

Pika..pika..PIKACHU !! ^^



0o Mai ALLAH !
tekej0t eden k0me ni !


kasihnya IBU !





i l0ve PINK beri-beri mach !
*_*



see ??
setuju tak dengan aku ??
bila aku teng0k jek ciptaan ALLAH yang satu ni..
damai je rasa dalam hati..
c0mel sangat..eeeeiii >.<
kajian p0n ada membuktikan *aiseh cam iklan pulak*
yang salah satu cara untuk hilangkan stress adalah dengan membelai binatang peliharaan c0nt0hnya kuceng :)
dapat menenangkan minda yang serabut tau..
rezeki p0n murah kalau kita bela kuceng ni..
dan..
kuceng adalah binatang yang disayangi Rasulullah s.a.w tau ??
haaa..speselnya kuceng ni..
kat rumah aku p0n ada 6 ek0r kuceng !
sangat-sangat menghiburkan hati..hehe ^_^
gambar-gambar di atas aku kutip dari ..
facebook laa mane lagi hehe
tapi dalam banyak0banyak gambar kuceng yang c0mel-c0mel..
ada satu yang memang tak b0leh blah..! haha
kalau teng0k p0n memang g0lek-g0lek gelak *hiperb0la*
nak teng0k ?



haaa ?
ape kata ngk0 ?
haha ^^v
seriesly..sebagai manusia yang ade FB ,
aku terase gak teng0k pic neh 
hua hua hua =..='
aku tau..k0rang p0n terase kan ? kan?
memang kelakar si0t !
haaa..penat bet0l nak update pasal mende neh -.-'
tapi aku puas gile teng0k muke-muke c0mel neh,,hilang sume penat lelah aku *aiseh !
tapi ada satu binatang #ye ke binatang? # yang aku takkan suka !
wal0pon dia buat muka c0mel ala-ala Justin Bieber 0r aweknya Selena Gomez !
apakah?

haa..nilaa menatang tuh
puihh ! =,='
aku sangat tak suka dan aku yakin 100% yang takda mana-mana budak p0mpuan p0n suka menatang ni
bet0l ark?
eeeeii...geli gila nak upl0ad p0n..
tambah-tambah time nak masuk t0ilet
kalu ada menatang neh , k0npem aku patah balik !
tunggu lusa je laa aku mas0k t0ilet haha -_-"
0kei laa..setakat ni je dulu nak cite..
nanti pikir laen nak p0st apa kat bel0g neh !
MR.NG0KNGEK
kalau kaw tak baca siap kaw !
ngengade s0h aku hapdet bel0g neh..
baca jangan tak baca !
^^v
*peace yaw*
GUDNITE eberibadi !




Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)