4 Ogo 2012

HYE Y0U ALL C:

hehehe..bertemu lagi aku dengan bl0g neh...
semalam tak sempat nak st0ry-m0ry kat sini sebab balik da lewat..br0adband p0n dah  expired!
semalam kan..kit0rang gi sh0pping! heheC:
semangat neh nak cita pasal baju raya..
tapi terkilan sebab tak dapat baju tuh..baju cantek dah..
kain c0tt0n..k0s0ng..pastu ade sulaman ala2 p0lka d0t..sangat2 simple dan cantek!
tapi bila aku teng0k kain dia..terus terbantut..
macamana aku nak naek m0t0r kalu aku dah jadi mak duyung weih?
alaaa..fedup seketika =.=
mak aku heppy laa dia..siap kata : naseb baek tak jadi..kalu dak,,abes 150 duet aku..(huhu kejam)
tapi best gak sebab b0leh teng0k macam jenis baju yang cantek2..harga p0n cantek2 belaka ^_^
pastu..memang pengalaman yang agak laa best..bebuke dalam kete
Masa ni baru sampai jek..
d0k tunggu waktu berbuke..

ni Mak aku..
kalu dengar ja kata nak amek gambar..
camnie ar jadinya...
(mengalahkan anak)
C:

erkkk..
heheh ^^
ni minah mana ntah..
dan lagi d0k CEWI..!

ni air saye..pherghhh!
AIR ASAM B0I...
sedap k0t..
jangan meleleh air liur sudah ye!
haaaa lepas ja buka p0sa..terus kami ayunkan kaki untuk mencari cal0n2..aaisy..!
cal0n-cal0n baju raya..bukan cal0n suami..! (mesti angpa pikir bukan-bukan) haha~j0king :D
punya laa payah nak cari baju yang dapat memenuhi taste jiwa aku neh...
tapi jumpa gak akhirnya..
family theme ta0n ni adalah...jengjengjeng! kaler itam!
lawa kan?lawa kan?
gamb0r masa sh0pping takda sangat..tapi b0h pi laa..
erk..mesti angpa heran..
menatang pa la ni?
haa..sebenarnya..ni necktie C:
aku teng0k c0rak lawa aku snap ja la..heheh

ni my l0vely DAD dgn adik aku yang serabut tuh tengah pilih s0ngk0k..
last2 tak beli p0n..haha
haaa...best ark teng0k? (angpa mesti jawab tak best p0n) T_T
d0esn't matter laa..ari ni aku nak gi lagi..hehe
dua ari sh0pping untuk raya..memang GILA!
tap ari ni kami t0l0ng bawak maksu aku yang balik dari Penang ja gi cari baju kat anak dia yang c0mel l0te dan sangat-sangat cerdik wal0p0n kecik si ADAM AFIQ..hehe (bezdaydiasamadenganakutuyangakusayang)
aku p0n nak t0l0ng cari baju kat dia sama..
0kei ch0w dulu..d0k tunggu mak datin Geah siap sat..



mesti angpa uat camnie time baca entry aku neh kan?
ngeeeee ^^

Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)