5 Ogo 2012

HYE Y0U ALL C:

0keih3..memang aku tak tid0 lagi waktu2 cenggini wal0p0n es0k aku sepat0tnya kena bangun awal untuk kembali ke sek0lah..fuhh ayat!
mata ni memang rasa berat mata memandang berat lagi bahu memikul dah tapi aku rasa sangat2 malas nak tid0..
nak message dengan mamat NG0KNGEK aku tuh p0n harap guna medium awal perkenalan kami ja (K0L0NY) hehe C: , tu p0n naseb ada k0inz banyak gile kat aku..kalu tak takda maknanya aku b0leh message dengan mamat NG0KNGEK tu..aku sebenarnya planning awal nak b0h gamb02 aku gi sh0pping (ari ke-2) tadi sebenarnya..dengan gamb02 masa berbuka p0sa di dataran TAMAN TASIK JITRA..haaaa
memang best buka p0sa kat situ wa cakap lu..0rang p0n b0leh tahanramai gak..tap aku tak b0leh nak b0h gamb02 tu lagi sebab tak dan nak b0h gamb0 tu dalam netb0ok aku ni lagi..teng0k es0k lusa aku b0h dalam entry laen w0keih??? ^^
ermm..rasanya takda papa dah nak cita k0t..mat Ng0kngek tu p0n dah bebel s0h aku tid0..s0 untuk elak daripada telinga ni letih nak dengar(apa kaitan telinga dengan message?) mat Ng0kngek tuh bebel..baek aku gi tid0...huwarghhhhhh (-o-)
hah! menguap dah aku..#jaga2menguapniberjangkit# heheh :)
0kei..see ya next time!
GUDNITE ALL...


Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)