21 Ogo 2012

RAYA LAGI !

 
Hai semua..heheheeee C:
hamb0ih....puas bet0l aku raya tah0n ni...sampai raya ketiga p0n perut kembung dengan ketupat lagi
haha ^^v
ari ni..tak gi mane-mane p0n...just gi umah t0kwan sebelah ayah and Cik Mah jek
tapi kemarin raya ke-2 jalan sampai ke umah Pak Ngah di Changlun..
well..takdak ar ja0h sangat..tapi best !
believe it 0r n0t..
aku dapat Rm 170 duet raya !
well..kira banyak laa kan untuk 0rang sedewasa aku,.. ~acece haha ^^
ni c0usin aku..
namanya Nurelfa Syahira..
budak ni b0leh tahan...
CEWI !!!!

Ini apatah lagi..
my l0vely m0m..
pantang nampak camera..
tengah bukak pintu kete p0n sempat lagi peace ^^v

si Gum0k c0ntr0l ayu
#haha#

Aku dan b0nda tersayang..
c0mel tak??

haha..
harap maap !
wajah kaw tak diterima camera aku..
adik aku yang belakang tuh C:

ini gagah-gagah camera aku dah b0leh terima muka
kaw sikit-sikit Ayie sengal !

sekali lagi !
kami memang FOT0GEDIK !
mak b0rek anak rintik..
cumelnye !
-_-'

"berp0sing bersama"
hehee C:

masa neh kat umah Pak Ngah kat Changlun..

haaa...itu gelagat raya ke-2..
ari ni dah raya ke-3 ~cepatnye :'(
disebabkan masa ari raya ke-2 tuh kami sempat gi umah Pak Ngah je..
disebabkan pagi tuh mak dah busy dengan 0rder untuk 0pen h0use..s0 kami sempat beraya sekejap jek..
and...d0nt w0rry !
ari ni pada raya ke-3 kami sambung lagi..haha
memang lawak gila..
0rang laen dah tak ramai yang gi beraya..kami still jalan-jalan kutip duet raye..
disebabkan aku tak sempat jumpa pakcik kesayangan aku : Cik K0t pada raya pertama..
ari ni aku gi umah dia..
Dia kasi 50 hengget duet raya kat aku !
memang terbaek la Cik K0t !
ngeeeee :D

ni ada cikit gambar raya ke-3
tak banyak sebab malas nak amek gambar dah ~

inilaa ayahanda dan b0ndaku terchenta !

inila family saya !
p/s : abaikan wajah ayahanda yang cemberut tuh ya haha ^^

peace yaw ^^v

biyane t0kwan..
cek b0h gamb0r t0kwan dalam bel0g cek neh..
cun pe !
=,='

muah3x !!!
aku memang suka sayang kucing XD

al0lolooo...bucuk-bucuk neh

haaaa..
ini je lah kisah raya aku dengan family..
k0rang-k0rang camne? best ?
share laa dengan I b0boi..
hehe (*,*)

Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)