Home About Facebook Twitter Ask.fm Kawan.r

17 Ogo 2012

JASMINE NAK ST0RY LAGI ! ^_^

HAI HAI HAI HAI HAI HAI dan HAI !!!
"kini kau kata hai-hai ku katakan BYE-BYE"
eh3...sat laa k0rang nak gi mana?
aku nyanyi ja la...jangan laa blah lagi..baca dulu yea ^_-
heheh C: MAKASEH
dah laa tu...nampak cam #ann0y# ja aku cakap camtuh kan..haha
0keilah..aku tak mau cita pasal raya lagi..
malam-malam karang laa kita cita-cita raya yea !
ni nak habaq -,-
tadi aku dan b0nda tersayang gi sh0pping termas0klah si sepupu aku Elfa..
pastu r0und punya r0und..aku sempat tangkap tudung secebis ~ hoh0
pastu...ker0ngsang2 untuk raye -alahai c0mei !
pastu paling best..aku sempat gak hamek satu HANDBAG yang sangat-sangat c0mei ^_^
pastu ~eh ade lagi?~
laaa..jangan laa terkejut tahap cipan kena heart attack tuh..
h0ho dah namanya sh0pping !
aku sempat grab satu PURSE c0lor PINK ~0omaiAllah
hehe..puas rasa hati..tapi aku menyesal gila sebab tak b0leh nak amek satu kasut neh..
p0lka d0t tuh..dengan riben lagi..
s0 CUTE !!!!!
aku tak b0leh nak beli sebab kasut raya aku dah beli , huhu T_T
tapi apa-apa p0n..heppy sangat..
THANK Y0U MUMMY !!!!
Nak HUG mummy tersayang
heheh ^_=


Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)