16 Ogo 2012

HYE Y0U ALL C:

hai sume C:
lama aku tak teng0k bel0g neh..makl0mlaa..aku tengah berusaha nak f0kus untuk trial SPM yang dah p0n start pada ari ini dengan subjek yang agak killer..ARAB PAPER 2..!
fuhhh...aku p0n tak tau laa macamana jawapan yang aku dah jawab tuh..haha
aku rasa mesti Ustaz Mie fedup gila baca jawapan aku,,BIYANE! ^_^
0keih2..tapi kan antara sebab aku tak berapa nak b0leh f0kus ialah kita kan dah nak RAYA!!!!!
#hatikumenjeritkegembiraan#
tapi di sebalik kegembiraan bakal ketibaan raya Aidilfitri yang dinanti-nanti semua 0rang neh..terselit sebuah kedukaa untuk aku.. #huhu#
antara aku dan HASZRULNG0KNGEK..
ermm..apa aku nak buat..aku terpaksa..

#maaf yea awak! bukan sengaja nak st0p hubungan kita..tapi saya rasa kita perlukan ruang untuk berfikir..
kita kenal da lama..saya sayangkan hubungan kita ni..saya takde niat nak buat camni..saya terpaksa..saya mintak maaf sangat-sangat kat awak! harap awak maafkan saya yang sentiasa keliru dengan hati sendiri..dan juga kerana exam saya yang dah dekat ni..maafkan saya sekali lagi#

0kei-0kei..memang aku jiwang malam neh..#akuseriesdersedih#
tapi setiap yang berlaku..pasti ada sebabnya..dan hikmah di sebalik semua ni..takda s0rang p0n yang tahu kecuali Dia yang Maha Berkuasa dan Maha Mengetahui segala yang tersirat dan tersurat..
0keih..cukup-cukup lah feeling tuh Jasmine..!
heheh MAAFKAN SAYA...
pastu tadi gang-gang kelas aku ada buat satu majlis (erkk ye ke majlis) berbuka puasa bersama-sama..
kat sebuah rest0ran tani kat Jalan Semeliang,,
memang enj0y gila-gila sebab gang-gang kelas aku semuanya sp0rting..dan aku berani p0t0ng kuku laa..yang semua 0rang yang sama-sama buka p0sa kat situ memang teng0k kami dengan pandangan "menjengkelkan"
sebab kebisingan yang tercetus..heheh #S0RRYeberibadi# kami memang macam neh..
tapi memang enj0y gila tadi..nak p0st gambar tak b0leh pulak sebab gambar tak sempat nak bawak masuk dalam netb0ok ni haa..BIYANE again.. ngeeee C:
nak p0st pasal raya tapi raya lambat lagi s0...SABAR!! heheeee ^_^


Aku akan cuba tersenyum..
demi menyembunyikan kesedihan aku..daripada 0rang yang aku sayang..supaya aku akan menjadi sumber kekuatan mereka..biar luka ini aku tanggung sendiri..demi 0rang yang aku sayang.. 
(-_-')

Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)