Home About Facebook Twitter Ask.fm Kawan.r

11 Ogo 2012

HYE Y0U ALL C:

0kei 0kei..dah bapa ari aku tak update bel0g ni sebab yang biasa-br0adband aku expired!
0kei dah..aku sebenarnya nak st0ry pasal satu filem ni..
angpa pernah teng0k dak filem ni?
yeah thats right...filem HOORE-HOORE..
pernah teng0k tak neh? aku cadangkan angpa teng0k..memang best gila!
0kei tadi aku kata nak cita s0mething kan...0keih nak cita ah neh =.=
aku ada s0rang sepupu yang 0tak dia mereng..bukan merang sebab apa tapi sebab asal dia jumpak ja aku mesti dia panggil aku DEBAB , huh >.< #kuangajaq#
pastu..lepas kuar ja filem neh,angpa tau ark dia buat apa?
dia pesan kat s0rang lagi sepupu aku yang kecik tuh suruh cakap kat aku yang si AIMAN=her0in filem tuh sejibik cam aku..yang budak t0ek kecik tuh p0n balik laa ng0kngek2 umah t0k aku habaq kat aku..
aku p0n dengan perasaan excited+teruja nak teng0k sama tara mana aku dengan her0in tuh..
pastu xpa lagi,aku tak teng0k lagi..satu ari tuh sepupu aku si EP0N tuh gi kedai mak aku (si mereng yang kata aku sama dengan her0in tuh)..nampak ja muka aku angpa tau di tanya pa?
"Weih ang teng0k dak gi cita h0ore2 tuh?muka sejibik macam ang!"
see! itu yang dia tanya..k0t laa nak tanya khabar aku ka apa ka..eeisy tak pat0t..
pastu siap kata lagi..
"saiz badan p0n sama cam ang ar"
sah! aku tau m0tif utama dia..nak KUTUK aku laa tuh #finememangakudebab# -_-
semangat bet0l mamat mereng tuh..huhu naseb laa aku dapat sepupu merang cam aku..
pastu kemarin aku gi ar umah dia..kebetulan dia baru balik jumaat..0kei tak pa lagi..
dia gi salin baju..kuar ja dari bilik dia,terus dia mai kat aku
"weih nak aut0graf..ang kan pelak0n"
eih memang ng0kngek laa mamat neh..pastu dia kata
"ang tak  caya lagi? meh aku nak tunjuk"
pastuh dia p0n 0n laa tv besaq umah dia t0h #LED55' wacakaplu#
dia cari3..jumpa filem tuh..aku p0n excited neh nak teng0k dari mula..pastu dia f0rwardkan filem tuh semata-mata nak tunjuk betapa sejibiknya aku dengan her0in..sp0il!
aku kata "takpala tinggal laa 0rang nak teng0k dari mula"
pastu 0kei laa dia tinggal..dia kata "memang sejibik (aku tau dia maksudkan saiz aku laa tuh)
0kei fine..aku terima ja..haahaa
pastu..teng0k punya teng0k..mak aku nyampuk..
"memang macam kak laa" hah dia mula dah
aku p0n gelak2 kambing ja laa kan? bangga pa aku sama cam pelak0n..
tapi teng0k cita tu kan..aku REALISE s0mething..
memang sama dengan aku..bukan setakat saiz ja..tapi cita dia..
AIMAN se0rang yang debab..s0 d0 JASMINE
pastu kat kampung ada s0rang mamat baek hati JOHARI yang baek dengan dia..
s0 d0 JASMINE..#namataklehsebut#
J0HARI anak se0rang cikgu..s0 d0 mamat#namataklehsebut#
AIMAN pandai nyanyi...JASMINE....erkk..(ramai 0rang kata aku pandai nyanyi ) >..<
yang bezanya aku takda laa kawan2 yang hina aku sampai camtuh...haha
well...G0ODJ0B EP0N..! memang AIMAN sejibik cam aku..haha
maybe aku b0leh berbangga k0t dengan persamaan yang dia bagi kat aku neh..haha

p/s : kami sama kan..?
tapi aku teng0k AIMAN tuh c0mel je..
adakah ini bermakna...EHEM EHEM...aku....C0MEL? (^_^)
haaaa...k0npem laa tuh...#janganjeles#
hehe...PEACE YoW! C:

Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)