Home About Facebook Twitter Ask.fm Kawan.r

6 Ogo 2012

HYE Y0U ALL C:

Acecece...baru sehari aku tak jenguk bl0g neh dah ada s0mething new yea?
0o..pencer0b0h..!!!
haha..takpa2..aku relakan..
haiissy..mamat tuh gi kursus pulak..
b0rink lagi aku..(-_-) aiseh..bajet tak pernah d0k s0rang2 la t0h..
haaa...kalu dikesan sebarang p0st yang bertulisan kaler laen daripada itam..itu maknanya pencer0b0h itu yang p0st..bukan aku erk..(harap maklum)
ermm..ermmm
haaa! aku nak b0h gamb0r2 masa aku gi sh0pping ari tu dengan masa aku berbuka di taman tasik Jitra..





0kei yang ni ja aku nak tambah capti0n..
ni sebenarnya..gamb0r kat salah satu baju yang ada kat kedai tuh..
hehe C:
aku teng0k c0mel sangat s0 aku snap jek!
lagipun..ianya KURA!
aku kan tinggal di KAMPUNG KURA..
tambah2 lagi..kura ni sepupu sepapat kepada penyu..
yang merupakan bapa saudara kepada HASZRULNG0KNGEK tu..
iaitu GANU!
s0 aku selalu memerasankan diri aku yang memang kami ni C0C0K gitu l0rh,
sebab KURA+PENYU=LABI-LABI??
Hahaha C:















P/S:mana2 gambar yang terkandung di dalamnya gambar se0rang minah bajet t0h..sila abaikan..
W0KEIH???
Yang berada di dalam gambar sumanya ahli keluarga tercinta
(harap maaf JEFRIDIN takda dalam tuh)
0kei teng0k2 laa ^_^

AMACAM?
g0od ark??
banyak gila k0t..lambat cam KURAC0MEI ja nak upl0ad suma..
haha C:


Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

2 ulasan:

  1. waaaa. seronok g jln2.. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha...xde mknenye jln2..I naek kete! haha
      b0leh laa..lgp0n dekat jek..bukan ja0h2 langkah sempadan..haha

      Padam

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)