17 Ogo 2012

HYE Y0U ALL C:

hye y0u alll....sihat tak...sihat tak..heheh..harap sihat semuanya..AMINNN...
0kei..sempena raya yang bakal menjelma neh
"Selamat ari raya,ari untuk kita bersuka ria..selamat kami ucapkan untuk kita hingga sampai tahun depan"
0opppss..heheh m0od terlebih..
0kei aku ada laa bl0gwalking di sekitar kawasan kejadia..eh3..di bl0g2 tertentu dan aku teng0k ramai yang dah ubah bel0g masing2 mengikut m0od raya..aku pulak sengaja tak ubah pape sebab nak bersederhana..
acece...#fineakutakretinakhiascamangpasuma# ngeeee C:
tapi atak pa la...janji raya tetap berjalan seperti biasa..
0kei-0kei..aku paham hati k0rang yang mer0nta-r0nta tak sab0r nak raye tuh..
sab0r d0ng..kalu udah j0d0h nggak ke mana k0k..heeeee ^_^
sape-sape yang mengenali diri ini..di jemput datang ke rumah untuk beraya..#duetrayeterkecuali#
mak aku buat nasi lemak+laksa ! fuhhhh (",) meleleh beb !
pastu bagi yang nak balik kampung...hati-hati di jalan raye..aku tak balik kampung sebab memang aku d0k kat kampung..s0 aku tak perlu b=habeskan duet untuk naek bas heheh C:
haaaaaa...heheh -_-'
0kei aku p0n da mengantuk s0 kite tid0 dulu yea..
es0k aku akan update lagi pape yang berkaitan dengan RAYA !
disebabkan minggu ni m0o raya memanjang s0 entry p0n pasal raya je la (excited terlampau)
0kei ! GUDNITE eberibadi !
SLEEP TIGHT..SWEET DREAMS...muah3x <3<3



Terima Kasih Sudi Baca Cerita Saya ^^,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Leave your comments and thoughts. Don't keep it to yourself, but say it nicely. Please connect your tongue to your brain before you say anything :)